30 червня в Міністерстві освіти і науки України розпочали роботу консультативні лінії та приймальня громадян щодо вступної кампанії 2020. Вони працюватимуть до 15 вересня включно.

Гаряча лінія МОН 0 800 50 45 70 (БЕЗКОШТОВНО)

Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2020@mon.gov.ua

 

Урядовий контактний центр 1545

 

Для вступників з ТОТ 0 800 50 44 25

ЄДЕБО, ДП Інфоресурс (щодо роботи електронних кабінетів та подання електронних заяв):

+38 (044) 290-18-13

+38 (095) 281-13-54

+38 (067) 551-24-74

+38 (093) 342-38-63

Електронні звернення можна надсилати на скриньку: ez@inforesurs.gov.ua

 

Питання щодо документів про повну загальну середню освіту:

+38 (044) 481-47-67

 

Питання щодо сертифікатів ЗНО:

+38 (044) 486-09-62

Електронні звернення можна надсилати на скриньку: zno_info@testportal.gov.ua

 

З питань порушення вимог законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти:

+38 (044) 236 33 58

+38 (044) 236 34 31

Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup@sqe.gov.ua

 

Приймальня громадян працює у приміщенні Міністерства освіти і науки за адресою: м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 у пн-чт 9:00 – 18:00, у пт 9:00 – 16:45.